1. Home
  2. » 
  3. Tietoliikennekonserni
  4. » 
  5. Telia

Telia
Asiakaspalvelut

Miten yhteyttä TELIA-asiakkaan huolto-palveluan

No votes yet

TELIA on uuden sukupolven televiestintäyhtiö, joka on tunnettu kansainvälisesti ja paikallisesti erittäin vahva. Ne auttavat kehittämään erilaisia ​​yhteyksiä, ja ne tuovat ihmisiä, yrityksiä ja yhteisöjä lähemmäksi toisiaan tarjoamiensa palvelujen avulla.

Heillä on Suomessa pitkä historia vuodesta 1855 ja he investoivat vuosittain noin 200 miljoonaa euroa tietoliikenneyhteyksiin. TELIA: lla on Suomessa noin 3500 suoraa työntekijää, ja heillä on myös tuhansia muita työntekijöitä, jotka työskentelevät heille välillisesti.

Telia Asiakaspalvelu

TELIA tarjoaa luotettavia ja nopeita verkkoyhteyksiä yhteiskunnan jäsenille. Niiden yhteydet on rakennettu laadukkaaseen verkkoon, joka on erittäin tärkeä asiakastyytyväisyyden kannalta. He varmistavat että he tukevat perheitä ja ystäviä niiden kannalta tärkeiden yhteyksien kautta tuomalla ne lähemmäksi.

TELIA toimi aiemmin nimellä SONERA mutta se on muuttanut nimensä TELIA: ksi. Tämä tarkoittaa että kaikki SONERA: n tytäryhtiöt toimivat nyt täysin nimellä TELIA.

TELIA: n asiakaspalveluun on suhteellisen helppo ottaa yhteyttä. Heidän asiakaspalvelunsa on melko ystävällinen ja aina valmis auttamaan.

 

TELIA-asiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä eri tavoin

Puhelun asettaminen asiakaspalveluun: voit soittaa TELIA-asiakaspalvelunumeroon maksuttomaan numeroon 020 690 400 jos haluat ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja hakea apua tilausten hallinnassa (he auttavat myös tilausten ja muiden palveluiden ostamisessa ja käytössä).

Puhelinnumero on oma linja jota avulla voit soittaa kaikkiin kysymyksiin tai kyselyihin TELIA: n tuotteista ja palveluista. Ei ole väliä olitpa kotimainen asiakas tai olet pieni / keskisuuri yritysasiakas, voit ottaa yhteyttä TELIA Finlandiin aukioloaikoina maanantaista perjantaihin: klo 8–18, lauantai: klo 9-16.30.

Lisäksi TELIA huolehtii hätätilanteista 24/7 joten sinulla ei ole mitään huolta siitä että hätätilanteesi otetaan välittömästi huomioon.

 

Itsepalvelun ja Live Chatin kautta

Voit ottaa yhteyttä TELIA-asiakaspalveluun itsepalvelulla jolla voit hallita omia varauksia ja laskutusta. Voit avata live-chatin asiakaspalvelu-edustajansa kanssa sivustossa kirjautumisen yhteydessä.

Sinun tarvitsee vain rekisteröityä TELIA: n verkkosivuille osoitteessa telia.fi. Voit aina asettaa live-chatin joka on käytettävissä ympäri vuorokauden, eli joka päivä joka päivä.

 

Ota yhteyttä TELIA: n asiakaspalveluun

TELIA-asiakastukipalvelu on myös aina valmis ottamaan sinut mukaan. Ne tarjoavat tukipalveluita tilauksiin, laitteisiin, TV: hen ja viihdepalveluihin, palveluihin, verkkoon ja niin edelleen.

Voit myös saada apua verkkosivuillaan TELIA-tukijärjestelmien kautta usein kysyttyihin kysymyksiin, joissa voit saada vastauksia asiakkaiden suosittelemiin kysymyksiin.

Yhteystiedot

 

Hyödynnä TELIA HELPPI: n erityispalveluja

TELIA HELPPI-palvelu tarjoaa ohjeita asiakkaille, he osallistuvat asiakkaisiin paitsi puhelimessa myös fyysisessä tukijärjestelmässä. Voit hyödyntää tilaisuutta puhelun soittamalla maksuttomaan puhelinnumeroon 020 690 400.

Kun otat yhteyttä TELIA HELPPI: hen, ne auttavat sinua tarjoamalla opastusta ja ratkaisuja asennuksessa, tarjoamaan asetuksia ja ratkaisuja puhelimissa ja osallistuvat myös erityisiä pyyntöjä TELIA Kauppa -myymälöissään ja he voivat jopa mennä paikan päälle jotta voit osallistua kaikkiin ongelmiin tai valituksiin.

 

Ota yhteyttä TELIA-sosiaalisen median sivuille

TELIA: lla on myös useita asiakaspalveluverkostoja joihin voit ottaa yhteyttä 24 tuntia. Ne ovat saatavilla Facebookissa, Twitterissä ja muissa sosiaalisen median alustoissa. TELIA: n Facebook- ja Twitter-mediat vastaavat yleensä viesteihin viikonpäivinä kello 8 - 20. Voit kuitenkin saada ne 24/7 jos käytät mukautettua sosiaalisen median verkkoaan nimeltä TELIA YHTEISO.

YHTEISO-verkosto on yhteisö jossa on yli 50000 jäsentä johon voit liittyä ja saada tukea ja pyytää ratkaisuja kysymyksiisi ja valituksiin.

Muita tapoja ottaa yhteyttä TELIAn asiakaspalveluun:

  • Täytä yhteydenottolomake verkkosivuillaan jossa voit ilmoittaa kysymyksesi ja valituksesi.
  • Lataa mobiilisovellus Google Play -kaupasta ja Applen myymälästä ja pääset käsiksi kaikkiin tuotteisiinsa ja palveluihinsa.

TELIA-yhteisö auttaa antamaan neuvoja siitä mitä ostaa ja miten saat enemmän tuotteita ja palveluita. Ne auttavat myös asiakkaita ja asiakkaita tavoista helpottaa tuotteiden käyttöä.

Yhteisöä voidaan arvioida helposti kirjautumalla verkkosivuillaan yhteiso.telia.fi: een. Kun olet rekisteröitynyt voit aina kirjautua sisään vuorokauden ympäri vuorokauden ympäri ja etsiä ratkaisuja ja tukea.

Datos empresa