1. Home
  2. » 
  3. kuriiri
  4. » 
  5. Posti

Posti
Asiakaspalvelut

Postin asiakaspalvelun yhteystiedot

No votes yet

Tässä yhteydenottoon tarvittavat tiedot Postin pääkonttorin asiakaspalveluun.

Nopein tapa saada Postin asiakaspalveluun yhteyttä on verkkosivun chatin kautta Postin verkkosivuston chatti painiketta painamalla. Chatti on käytettävissä aukioloaikon aikana normaalisti.

Posti ota yhteyttä

Postin asiakaspalveluun voi olla myös yhteydessä perinteisiä kanavia käyttäen.

 

Lähetykseen liittyvä seuranta, tilaukset ja neuvot

Soita asiakaspalveluun p. 0600 94320.

  • Lähetyksen seurantaan liittyvät kyselyt maanantaista lauantaihin klo 8-18.
  • Kotiinkuljetustilauksien seurantaan liittyvät kyselyt maanantaista lauantaihin klo 8-18.
  • Lähilaatikoiden tilaukseen liittyvät asiat maanantaista perjantaihin klo 8-16.
  • Postimerkkien tilaukseen liittyvät asiat maanantaista perjantaihin klo 8-16.
  • Kirje- ja pakettineuvontaan liittyvät asiat maanantaista perjantaihin klo 8-16.

 

Reklamaatioon, laskutukseen ja sopimusasioihin liittyvät asiat

Puhelinnumerot ja yhteystiedot, 0100 85160 (pvm/mpm) arkipäivisin maanantaista perjantaihin 8-16.

  • Reklamaatioon liittyvät asiat.
  • Laskutukseen liittyvät asiat.
  • Sopimusasiointi.

 

Postin palvelupisteisiin ei voi soittaa

Postilla on noin 1400 palvelupistettä, jotka tarjoavat kuluttajille ja yritysasiakkaille palveluita postin lähettämisen, vastaanottamisen tai muuten postissa asioimisen kanssa. Postin tarkoitus on tarjota parasta mahdollista apua sinulle ja muille asiakkaille kussakin palvelupisteessä.

 

Muita yhteystietoja

Etsitkö asiakaspalvelumme yhteystietoja?

  • Postiosoite: PL 1, 00011 POSTI.
  • Katuosoite: Postintaival 7 A, 00230 Helsinki.
  • Puhelinvaihde 020 4511, maanantaista perjantaihin klo 8-16.
  • Faksi 020 451 4414.
  • Sähköposti osoitteemme ovat tässä muodossa: etunimi.sukunimi@posti.com.
  • Yrityksille suunnatta asiakaspalvelu: Puhelinnumero 0200 77000, maanantaista perjantaihin klo 8-16.
  • Henkilöasiakkaille suunnatta asiakaspalvelu: Puhelinnumero.
    • Henkilöasiakaspalveluasiat: 0600 94320 (1,84 € + pvm / mpm), maanantaista perjantaihin klo 8-16.
    • Reklamaatioihin liittyvät asiat: 0100 85160 (pvm / mpm), maanantaista perjantaihin klo 8-16.

 

Postin kiinteistöihin liittyvät asiat

Posti Group Oyj vastuulla on lähes 900 000 neliömetrin kokoinen kiinteistö kanta, johon kuuluu lajittelukeskuksia, jakelupisteitä, varastoja ja muita tuotantolaitoksia, sekä toimistotiloja ja myymälöitä.

Soita meille

Jos haluat tiedustella jakeluhäiriöistä omalla alueellasi, voit tehdä sen Postin verkkosivujen kautta täältä.

 

Lähetyksen seurantaan liittyvät asiat

Jos haluat kysellä lähetyksen tai puuttuvan postiennakon summan selvityspyynnöstä voit tehdä sen Postin verkkosivuilla tästä linkistä.

Kaikissa lähetetyissä paketeissa ja osassa kirjeistä on oma lähetystunnus. Voit seurata lähetyksen kulkua lähetysten seurannasta.

Seuranta tunnuksella voidaan seurata vain paketteja, joilla on oma tunnuksensa.

Voit myös tarkistaa lähetyksesi kulun nopeuden kaikkien osoitteiden välillä toimitusaikakyselystä Postin verkkosivuilta, paina tästä. Lähetyksen jättö postin toimitettavaksi vaikuttaa, kuinka nopeasti se liikkuu, eikä se esimerkiksi lähde liikkeelle, jos se on jätetty postiin myöhään iltapäivällä.

 

Vahingon korvausperusteet

Yleensä postin kuljettaja ei ole vastuussa siitä, jos posti saapuu perille huonossa kunnossa. Jos kuitenkin uskot, että postin jakaja on tehnyt jotakin väärin, voit tarkistaa sen täältä.

Jos haluat täyttää lomakkeen vahingonkorvausta varten, voit tehdä sen tästä.

Datos empresa

Comments
Pakettini jonka maksoin kotiin tuoduksi ja saa jättää terassille ei jätetty vaan viety kaupunkiin eli palautuneet lähettäjälle joten haluan rahat kuljetuksesta ja paketin hinnan