1. Home
  2. » 
  3. Pankki
  4. » 
  5. OP

OP
Asiakaspalvelut

Missä tilanteissa OP.fi asiakaspalveluvoi auttaa?

No votes yet

OP Ryhmä on yksi Suomen suurimmista rahoitusyhtiöistä. OP-rahoitusryhmä on vuonna 1902 perustettu osuuskuntarahasto, jonka muodostavat riippumattomat osuuspankit ja konsernin keskusyhteisön tytäryhtiöt (siihen kuuluu 180 osuuspankkia ja niiden keskusjärjestö).

Konserni tarjoaa vähittäis- ja liikepankkipalveluja kaikkialla Suomessa sekä vakuutuspalveluja.

Soita asiakaspalveluun

 

Miten ota yhteyttä OP.FI: n asiakaspalveluun

Voit tavoittaa OP-asiakaspalvelun soittamalla ne puhelimitse, pankkipalveluille on kaksi omistettua linjaa, joihin kuuluvat yksityiset asiakkaat ja yritysasiakkaat:

  • Yksityisasiakkaat voivat soittaa 01 00 05 00 maanantaista perjantaihin klo 8.00-22.00 ja lauantaina klo 10.00-16.00.
  • Yritysasiakkaat voivat soittaa numeroon 01 00 05 151 maanantaista perjantaihin klo 8.00-18.00.

Voit myös tavoittaa vakuutusasiakaspalvelunsa kahdella yksityisellä asiakkaalla ja yritysasiakkaille tarkoitetulla linjalla:

  • Yksityiset asiakkaat pääsevät maanantaista perjantaihin klo 03 03 03 03 klo 8.00-22.00 ja lauantaina klo 10.00-16.00.
  • Korvausasioissa OP asiakaspalvelu 24h palvelee maanantaista perjantaihin klo 8.00-18.00.

Voit aina varata aikaa ja keskustella asiantuntijoidensa kanssa puhelimitse, verkossa tai paikan päällä.

  • Aikasi voi varata kirjautumalla Osuuspankki-verkkopalveluun, jos sinulla on online-palvelun tunnus, sisäänkirjautuminen tekee yrityksesi helpommaksi ja nopeammaksi.
  • Voit myös varata aikaa tuleville neuvotteluille ottamalla tarvittaessa yhteyttä puhelinpalveluun, ota yhteyttä OP-puhelinnumeroon OP 01 00 05 00 tai +358 100 05 00; maanantaista perjantaihin klo 8.00-22.00 arkisin.

Miten voin ottaa yhteyttä OP.fi ja asiakaspalveluun?

Voit myös käyttää usein kysyttyjä kysymyksiä kuvakkeita sivustosta etsimällä asiaa, löydät vastauksia suosittuihin kysymyksiin, jotka saattavat koskea sinua. Asiakaspalvelun voi saada myös siirtymällä niiden konttoreihin.

OP-toimistot sijaitsevat yleensä tärkeimmillä paikkakunnillaan ympäri Suomea hyvillä liikenneyhteyksillä.

Jos kortti on kadonnut tai verkkopalvelun tunnus on väärin, asiakaspalvelun nopeus on suuri. Voit sulkea korttisi nopeasti soittamalla OP-sulkupalvelulle numerolla 08 100 05 55 tai +358 81 00 05 55, voit käyttää verkkopalveluaan soittamalla numeroon 08 20 333 tai +358 820 333.

Voit jakaa kokemuksenne OP: n kanssa palautepalvelustaan, jossa voit jakaa kehityskuvasi. Jos huomaat myös teknisen virheen tai palvelun toimintahäiriön, voit ilmoittaa ongelmasta tällä alustalla. OP-asiakaspalvelualue vastaa myös yleisiin kysymyksiin pankki- ja vakuutusasioista sosiaalisen median alustallaan Twitterissä ja Facebookissa.