1. Home
  2. » 
  3. Pankki
  4. » 
  5. Nordea

Nordea
Asiakaspalvelut

Miten voin ottaa yhteyttä Nordea ja asiakaspalveluun?

Average: 5 (1 vote)

Nordealla on pääkonttori Suomessa (Helsingissä) ja muita toimipisteitä Norjassa, Tanskassa, Ruotsissa ja muualla maailmalla. Yhteensä Nordea-konsernilla on konttoreita, edustustoja ja tytäryhtiöitä 20 eri maassa.

Nordea ottaa yhteyttä

Jos sinulla on kysyttävää Nordea-konsernin toiminnasta, tai sinulla on pankkitoimintaan liittyviä kysymyksiä, tavoitat Nordean asiakaspalvelijat seuraavilla tavoilla:

  • Nordean Helsingin pääkonttoriin saa yhteyden numerosta: +358 (0)200 300. Helsingin pääkonttorin osoite on: Satamaradankatu 5, Helsinki. Jos olet menossa vierailulle, mene tähän osoitteeseen: Aleksis Kiven katu 7.
  • Arvopaperipalveluihin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä faksilla: Fax: +358 9165 54500. Nordean arvopaperipalveluiden osoite on: Aleksis Kiven katu 3-5, Helsinki. Järjestä arvopaperiasiasi kuntoon jo tänään!
  • Nordean kehittyvien markkinoiden palveluihin saa yhteyden faksilla: +358 9 165 54370. Samat palvelut löytyvät myös osoitteesta: Satamaradankatu 5, FI-00020 Nordea, Helsinki. Voit myös lähettää sähköpostia: cee@nordea.com. Kehittyvien markkinoiden palvelut kattavat Aasian, Keski- ja Itä Euroopan alueet.
  • Vienti- ja projektirahoitukseen liittyviin palveluihin saa yhteyden faksilla: 09 165 52140. Samat palvelut löytyvät myös osoitteesta: Satamaradankatu 5, Helsinki
  • Sijoittajasuhteisiin liittyvät palvelut löytyvät tästä osoitteesta: Smålandsgatan 17, SE-105 71 Tukholma. Voit olla myös yhteydessä suoraan Nordean edustajiin.
  • Markkinoihin liittyvät palvelut löytyvät osoitteesta Aleksis Kiven Katu 9, Helsinki. Jos sinulla on tarvetta markkina-avulle, Nordean asiantuntijat voivat auttaa sinua.
  • Lehdistöön / Mediaan liittyviin palveluihin saa yhteyden numerosta: +358 9 4245 1006. Samat palvelut löytyvät osoitteesta Satamaradankatu 5, FI-00020 Nordea, Helsinki. Jos olet median tai lehdistön edustaja ja haluat tehdä yhteystyötä Nordean kanssa, voit olla yhteydessä puhelmitse tai postitse.

Nordean alan johtavat tutkijat voivat auttaa sinua kaikissa säästöihin ja talouteen liittyvissä asioissa osoitteessa: Keskuskatu 3, Helsinki.

Nordean investointien hallinnan mestarit löydät numerosta 09 165 48302 tai faksilla 09 165 48368. Vaihtoehtoisesti voit matkustaa osoitteeseen Keskuskatu 3, Helsinki

Vaihtotalouteen liittyvissä palveluissa Nordean ammattitaitoinen henkilökunta auttaa sinua valuutan vaihtamisessa. Ota yhteyttä faksilla +358 9 165 56090, tai mene vaihtoehtoisesti paikanpäälle Satamaradankatu 5, Helsinki.

Nordea Puhelin

 

Yritysasiakkaille tarkoitetut palvelut ja niiden yhteystiedot

Jos olet Nordean yritysasiakas, voit olla yhteydessä Nordean asiakaspalveluun seuraavista asioista:

Nordea Business Centre on kaiken yrittäjyyden keskipiste Nordeassa. Asiakaspalveluun saa yhteyden numerosta 0200 2121. Voit myös hoitaa yrityksesi pankkiasioita pankkitunnuksillasi. Kaikki palvelut ovat käytettävissä 24 tuntia vuorokaudessa.

Yrityksesi maksuliikeneuvontaan liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Nordean ammattitaitoiseen henkilökuntaan numerossa 0200 67210. Tässä numerossa saat neuvontaa yrityksen konekieliseen maksuliikeasiointiin. Palvelu on käytössäsi joka päivä kello 8-17 välisenä aikana.

Jos sinulla on tarvetta korttien sulkupalvelulle, voit olla yhteydessä Nordean henkilöstöön numerossa 020 333, johon voit ilmoittaa kadonneesta kortistasi 24 tuntia vuorokaudessa.

Jos puolestaan tarvitset yrityskorttien asiakaspalveluita, voit ottaa yhteyttä Nordean yrityskorttien asiakaspalveluun numerosta 0200 52300 suomen, ruotsin tai englanninkielellä.

Kotimaisten maksujen maksajan tietojen selvittely tapahtuu helpoiten Nordean palveluiden kautta.

Oletko vaihtamassa osoitetta? Ilmoita yrityksesi osoitteenmuutoksesta Nordean asiakaspalveluun.

Datos empresa