1. Home
  2. » 
  3. Pankki
  4. » 
  5. Klarna

Klarna
Asiakaspalvelut

Puhelinnumerot ja yhteystiedot

No votes yet

Klarna on ruotsalainen pankki joka perustettiin vuonna 2005 ja tällä hetkellä Klarna on yksi Euroopan suurimmista pankeista joka toimii 14 eri maassa.

Klarna tarjoaa suoramaksupalveluita ja osamaksupalveluita sekä asiakkaalle mahdollisuuden maksaa tuotteet vasta toimituksen jälkeen ja Klarnan maksupalvelut ovat tunnetusti turvallisia, sujuvia ja yksinkertaisia.

Puhelin

Klarnan tavoite ja tarkoitus on aina ollut parantaa asiakkaiden turvallisuutta ja helppoutta kun he tekevät ostoksia verkossa ja Klarna pyrkii aina luomaan asiakkaalle voittamattoman asiakaskokemuksen. Klarnan avulla voit maksaa ostoksesi milloin ja miten haluat ja voit siis siirtää maksuaikaa jopa 14 päivällä sekä pilkkoa maksuasi pienempiin eriin, niin että maksat joka kuukausi tasaisia eriä kunnes laskusi on maksettu.

 

Miten voin ottaa yhteyttä Klarnaan ja asiakaspalveluun?

Klarnan asiakaspalvelun henkilökunta palvelee asiakkaita chatin avulla, sähköpostin kautta ja puhelimitse.

Kun on tärkeätä että saat nopean vastauksen kysymykseesi, kannattaa ottaa yhteyttä Klarnan chatbottiin tai soittaa Klarnan asiakaspalveluun. Klarnan chat on auki vuorokauden ympäri, joten sieltä saat aina vastauksen ja he pyrkivät ratkaisemaan ongelmasi saman tien mutta jos haluat mielummin keskustella puhelimitse asiakaspalvelun henkilökunnan kanssa, soita: 09 425 99 771, henkilökunta palvelee puhelimitse arkisin 9.00-18.00.

 

Missä tilanteissa Klarna asiakaspalveluvoi auttaa?

  • Asiakaspalveluun voit olla yhteydessä esimerkiksi jos sinulla on kysymyksiä laskuista, tilaamistasi tuotteista, tai jos et ole vielä vastanottanut tuotteita, tällöin Klarnalla on vielä mahdollisuus pysäyttää laskusi kunnes ongelmat ovat selvitetty verkkokaupan kanssa, josta olet ostanut tuotteesi.
  • Jos olet jo vastaanottanut tuotteita, mutta et ole vielä saanut laskua, otathan yhteyttä Klarnaan. Tuotteiden palauttamisen kanssa jos sinulle tulee ongelmia ja olet käyttänyt Klarnan rahoitusmahdollisuutta ostotapahtuman yhteydessä, esimerkiksi jos verkkokauppa josta ostit tuotteet ei ole vastaanottaanut tuotteita kun laskun eräpäivä lähestyy, voit ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.
  • Jokaisen uuden ostotapahtuman kohdalla Klarna käy yksityiskohtaisesti ostosi lävitse, onnistuuko luottotilisi käyttö vielä. Mahdollisen vikailmoituksen sattuessa ostotapahtuman yhteydessä johon et löydä syytä, olethan yhteydessä asiakaspalveluun.
  • Kun haluat saada lisää tietoa kuukausilaskuista tai Klarnan luottosopimuksista ja koroista asiakaspalvelu auttaa sinua mielellään kertomalla eri vaihtoehdoista lisää.
  • Jos käy niin että olet maksanut liikaa Klarnalle, rahat palautetaan sinun tilillesi kun teet hakemuksen asiasta, jos tässä tapauksessa mieluiten haluat että rahat säästetään sinun Klarna tilillesi jotta voit käyttää niitä seuraavien ostoksien yhteydessä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun.
  • Jos olet saanut laskustasi maksumuistutuksen ja koet että muistutus on aiheeton, otathan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Muistathan ilmoittaa mahdollisista osoitteenmuutoksista aina Klarnalle.

Soita asiakaspalveluun

  • Aiheettoman laskun saadessasi, esimerkiksi et ole ostanut tai tilannut mitään tuotteita tai jos epäilet tilisi väärinkäyttöä tai joku muu olisi nimissäsi suorittanut ostoksia Klarna tilisi kautta, olethan välittömästi yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun.

Jos epäilet että olet joutunut tietojenkalastuksen uhriksi, ja vastapuoli on Klarna, olethan yhteydessä välittömästi asiakaspalveluun.

Comments
Asiani koskee laskua nro.408462890227. Olen ollut yhteydessä teihin useaan kertaan koskien aiheetonta laskutusta. En ole saanut tuotetta Wish com:lta, silti laskutatte siitä. Olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Hänen kehotuksesta riippuen tulen riitauttamaan asian. Ihmettelen, kuinka on mahdollista, että Klarna Oy ja tavarantoimittaja (Wish com.) eivät ole mitenkään tietoisia toistensa toimista. Tavaraa ei ole kuitattu toimitetuksi. Mitään dokumenttia esim. tullausilmoitusta, (alv:n suoritusta) ei ole tehty. Miten täällä länsimaissa voidaan toimia näin? Vai onko syynä ei-oikeusvaltio Kiina syynä tälläiseen kähmäisyyteen? Asian jatkokäsittely on nyt kuluttaja-asiamiehen tulevien neuvojen varassa, enkä siis edelleenkään ole maksamassa laskua.