1. Home
  2. » 
  3. Tietoliikennekonserni
  4. » 
  5. Elisa

Elisa
Asiakaspalvelut

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

No votes yet

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?. Elisan palvelut ovat käytössäsi suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi.

Elisa ota yhteyttä

Elisa tarjoaa yksityisille asiakkaille apua:

Laskutuksessa:

  • Voit tarkistaa eräpäivän laskuihisi
  • Voit katsoa avoimia ja jo maksettuja laskuja
  • Voi hakea edullisemmin lisäaikaa maksullesi jopa 31 päivää

Liittymämuutoksessa:

  • Tarkista tai muuta mobiililiittymäsi hinnoittelu tai päivitä liittymäsi Elisan verkkokaupassa.
  • Voit muokata mobiililiittymäsi estoja OmaElisasta.
  • Jos olet muuttamassa, voit siirtää Elisa laajakaistan tai Elisa viihteen mukanasi uuteen kotiisi.
  • Voit siirtää liittymäsi toiselle omistajalle.

PUK-koodi:

  • Voit kysellä PUK-koodista maksutta OmaElisassa. (asiakaspalvelun kautta normaali hinta on 12€)

Viat ja häiriöt:

  • Voit ratkaista mobiililiittymien vika ja häiriö tilanteet Verkkoapurilla.

Asetukset ja käyttö:

Nämä ovat ne ongelma joihin Elisan asiakkaat hakevat eniten apua

  • Laiteohjeet älypuhelimiin ja tableteihin kuvilla
  • Mobiiliretittimien laiteohjeet
  • Elisa Turvapaketin asennusohjeet
  • Elisan sähköpostin käyttöohjeet ja asetukset
  • Elisa Viihteen tunnukset ja PIN-koodit
  • Elisa Viihteen digiboksin kanava asetukset

Elisan asiakastiedotteet:

Erilaiset Elisan palveluihin liittyvät tiedotteet löydät täältä.

Elisan Verkkokauppa:

Voit tilata liittymän, palveluita ja laitteita Elisan verkkokaupasta. Tilauksiin voit halutessasi ottaa 36 kuukautta korotonta maksuaikaa.

Tilaukset:

  • Voit tilata Elisa Viihteen numerosta 0800 464646.
  • Voit tilata Elisan mobiili- ja laajakaistayhteyden tai laitteen numerosta 0800 94200.
  • Avoinna arkipäivisin (ma-pe) 8-20, ja lauantaisin 9-16:30. Puhelut ovat maksuttomia kotimaisista liittymistä.
  • Voit jättää yhteydenottopyynnön tästä.

Löydä lähin Elisa myymälä:

Voit löytää kartan, josta voit löytää lähimmän myymälämme tästä.

Ole Elisaan yhteydessä:

Jos olet jo Elisalla asiakkaana, voit hoitaa omat lasku- ja liittymä asiasi ilman jonotusta ja edullisemmin, kun se on sinulle sopivaa OmaElisa palvelusta.

 

Ota yhteyttä – chatin kautta

Elisan Chat-asiakaspalvelu on nopea tapa saada apua ongelmiisi. Löydät Elisan chat-asiakaspalvelu OmaElisasta arkisin (ma-pe) klo 8-19. Mikäli chat ei ilmesty, kun painat chat-nappia, Elisan asiakaspalvelijat ovat varattuja.

Kun sinulle tulee kysymyksiä tai kommentteja Elisan palveluista, voit olla Elisaan yhteydessä Elisan forumeilla Elisan OmaYhteisössä, johon pääset tästä.

Soita meille

 

Elisa Puhelinnumero

Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä Elisan asiakaspalvelu numeroon 010 190 240 arkisin (ma-pe) klo 8-19, ja lauantaisin klo 10-16:30. Puhelusta veloitetaan paikallisverkkomaksu(pvm) / matkapuhelumaksu(mpm). Jos kyseessä on häiriöilmoitus, PUK-kysely tai ilmoitus kadonneesta laitteesta, palvelu on auki 24 h. Soitathan laitteen vierestä häiriötilanteessa.

Jos kyseessä on isompi kodin tietotekniikka ongelma, voit saada siihen henkilökohtaista apua Elisan Omagurulta. Omaguru auttaa sinua ratkaisemaan ongelmasi joko puhelimitse tai tulemalla suoraan paikan päälle! Voit soittaa Omagurulle numeroon 0600 900 30 (2,28 €/min + pvm / mpm) tai Elisan verkkosivujen kautta tästä.

Käyntimaksu on 49 € ja työn osuus on 42 € / 30 min, palvelu on avoinna arkisin (ma-pe) klo 8-21, ja lauantaisin klo 9-17.

Voit myös halutessasi varata soittoajan, valitse ongelmaasi kuvaava aihe, päivämäärä ja sopiva kellonaika. Elisan asiakaspalvelija soittaa sinulle 30 minuutin sisään varatusta ajastasi.

Datos empresa