1. Home
  2. » 
  3. Tietoliikennekonserni
  4. » 
  5. DNA

DNA
Asiakaspalvelut

DNA Puhelinnumero: Ota yhteys asiakaspalveluun

No votes yet

Käy DNA:n verkkosivustolla, kun sinulla on tarve tarkastella omaa DNA tilaustasi. Voit valita kohdan ”omat tietosi ja laskusi” (tai siirtyä suoraan sivustolle tästä) muuttaaksesi omia DNA:n asiakastietojasi, tarkastellaksesi omia laskujasi tai tehdä muutoksia sinun tilauksessa oleviin DNA:n palveluihin.

Soita meille

Soita Asiakaspalveluun

Soita DNA:n asiakaspalvelu numeroon 044 144 044 arkisin klo 8-18, tai lauantaisin klo 9-16:30 välisenä aikana, muina aikoina voit kuitenkin tehdä vielä PUK-kyselyitä, tehdä vikailmoituksia tai ilmoittaa varkaus- tai katoamistilanteita.

Soita DNA:n seniorilinjalle numeroon 044 144 244 arkisin klo 9-16 välisenä aikana. Hinta on sama kuin muihin DNA:n verkossa oleviin liittymiin soittaminen. DNA:n asiakaspalvelijat haluavat auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla, iästä riippumatta.

Soita DNA:n vika- ja katveilmoitus numeroon 0800 300 500, kun sinulla on ongelma. DNA:n asiakaspalvelijat koittavat auttaa sinua niin hyvin kuin mahdollista ja he lähettävät ekspertin paikalle tarvittaessa. Vika- ja katveilmoituksien palvelunumeroon soittaminen on maksutonta, kun puhelu tulee kotimaasta, jos kyseessä on modeemiin liittyvistä ongelmasta, olethan lähellä modeemia jo ennen soiton aloittamista.

Jos soitat DNA:n lankapuhelinliittymää käyttäen asiakaspalveluun, soittaminen kotimaasta on maksutonta.

Jos soitat ulkomailta, puheluista veloitetaan ulkomaan puheluiden hinnaston mukaan.

 

DNA Asiakaspalvelu

DNA halua parantaa asiakaspalveluamme, DNA on myös kiinnostunut kuluttaja-asiakkaidensa tyytyväisyydestä saamaansa asiakaspalveluun, joten DNA lähettää joillekin asiakaspalveluun yhteyden ottaneista asiakkaista tekstiviestikyselyn.

Jos sinulla on pulmia netin kanssa, esimerkiksi kuinka ottaa netti käyttöön tai jos sinulla on muita pulmatilanteita, voit löytää tähän ongelmaan apua DNA:n tukisivustoilta. DNA keräsi listan yleisimmistä ongelmista ja loi niitä varten oppaan, minkä voit lukea tältä sivustolta. Tämä on paras vaihtoehto, jos uskot ongelmasi olevan itse ratkaistavissa, etkä halua olla yhteydessä DNA:n asiakaspalveluun.

Voit olla yhteydessä DNA:n asiakaspalvelijoihin ja muihin asiakkaisiin omilla tukifoorumeillamme. DNA:n asiakaspalvelijat ovat jo vastanneet moneen eri ongelmista johtuviin kysymyksiin DNA:n forumeilla, joten kannattaa käydä siellä katsomassa löydätkö vastauksen ongelmaasi.

Soita asiakaspalveluun

 

Haluatko ottaa meihin yhteyden sähköpostitse?

Ei kiireellisissä asioissa voit olla DNA:han yhteydessä sähköpostin kautta (yritysasiakaspalvelu@dna.fi). Lähetä DNA:n asiakaspalvelijalle viesti verkkosivustojemme kautta, tai vaihtoehtoisesti näistä linkeistä:

  • matkapuhelinasiat tai liikkuva laajakaista.
  • TV.
  • tai laajakaistaasiat.
  • lankapuhelimet ja -liittymät.
  • yritysten TV-palvelut.
  • yritysasiakkaiden muut palvelut.

Saat vastauksen viestiisi 2-3 päivän kuluessa. Kiireellisissä asioissa ole DNA:han yhteydessä puhelimitse.

Vastausajoista: Vuoden 2018 loppupuolen selvityksen jälkeen DNA sai tietoonsa, kauanko asiakkaan yhteydenoton jälkeen heidän täytyy odottaa vastausta. Tässä tulokset:

  • Puhelut asiakaspalveluun kestävät keskimäärin 2 minuuttia ja 25 sekuntia.
  • Puheluihin vastataan keskimäärin 60 sekunnissa 35,9% ajasta.
  • Puheluihin vastataan keskimäärin 180 sekunnissa, 63,2% ajasta.
  • Sähköposteihin on keskimääräisesti vastattu 28 tunnin ja 31 minuutin kuluttua.
  • Sähköposteihin on keskimääräisesti vastattu 49 tunnin kuluttua, 78% ajasta.

Näitä tietoja hyödyntäen, tiedät kuinka nopeasti voit olettaa saavasi palvelua ollessasi DNA:han yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Datos empresa