1. Home
  2. » 
  3. Elektroniikka
  4. » 
  5. Apple

Apple
Asiakaspalvelut

Miten voin ottaa yhteyttä Egenciaan ja asiakaspalveluun?

Average: 5 (1 vote)

Apple Inc. on amerikkalainen monikansallinen yritys jonka pääkonttori sijaitsee Kaliforniassa, Apple perustettiin 1. huhtikuuta 1976 ja se perustettiin yhtiönä 3. tammikuuta 1977.

Apple suunnittelee, kehittää ja myy kulutuselektroniikkaa kuten iPhone, iPad, Mac ja muut tarvikkeet. He myyvät myös tietokoneohjelmistoja ja tarjoavat verkkopalveluja, Apple tarjoaa myös viihdepalveluja kuten musiikkia ja videon suoratoistoa ja ne tarjoavat myös asiantuntija-apua.

ottaa yhteyttä

Apple puhelinnumero - Soita meille

Applen tukipalvelut ovat aina käytettävissä asiakkaiden hoitopalvelujen tarjoamiseen. Voit ostaa verkosta, keskustella tai soittaa kansainväliselle puhelinnumerolle (800) MY - APPLE (800 - 692 - 7753) 7 päivää viikossa klo 7.00–23.00. Yrityksenä tai ammattikäyttäjänä voit soittaa Applen tukipalveluun (1 - 800 584 – 3680) 7 päivää viikossa klo 7.00-19.00. Apple puhelinnumero on tarkoitettu asiakkaille kaikkialla maailmassa jossa he voivat välittää kysymyksiä ja vaatimuksia.

Apple-asiakas voi soittaa Apple Finlandiin osoitteessa: 0800 96372. Jos olet yritysasiakas tai yritys voit käydä Apple-myymälän yrityssivulla avaamalla tilin verkkosivustolla tai soita numeroon 0800 940 73 (se avautuu maanantaista perjantaihin klo 9.00. klo 19.00). Asiakkaiden tulee huomioida että kaikki puhelinnumerot voivat muuttua ja paikallisia ja kansallisia puhelinmaksuja voidaan soveltaa.

Lankapuhelimille on kuitenkin maksuttomia puhelinnumeroita. Saatat joutua veloittamaan kun soitat matkapuhelimesta mutta et veloiteta kun soitat lankapuhelimista. Jos puhelinnumeroa ei ole saatavilla matkaviestinverkostasi voit ottaa yhteyttä verkko-operaattoriin. Sinun pitäisi myös tietää että Apple ei pysty tarjoamaan puhelimelle ilmaista teknistä tukea, ne voivat tarjota ilmaista teknistä tukea vain lankaverkon kautta.

 

Apple Yhteystiedot

Puhelinkontaktin lisäksi Applen asiakkaat voivat myös ottaa yhteyttä Apple :n asiakaspalveluun online-verkkojen kautta. Apple tarjoaa laajan valikoiman palveluja verkossa.

Kun kirjaudut Apple.comiin saat tietoa Apple-myymälän tilauksesta. Voit myös tilata tila-sivun ja voit tehdä muutoksia online-alustan tai puhelimen kautta, Apple tarjoaa myös tukisivuston josta saat nopeasti vastauksia, käsikirjoja ja perusteellista teknistä tukea ongelmiin. Voit myös käydä Applen tukialueilla joissa voit saada apua muilta asiakkailta ja saada vinkkejä Applen muilta asiakkailta.

Apple tarjoaa myös alustoja joissa asiakkaat voivat ottaa yhteyttä asiakaspalveluun oikeudellisista kysymyksistä verkkosivuillaan. Voit klikata yhteydenottolomaketta verkkosivuillaan ja valita avattavan valikon. Voit myös ilmoittaa epäillyistä Applen tuotteista avattavasta valikosta. Voit myös saada tukea asiakaspalvelunsa kautta usein kysyttyihin kysymyksiin heidän verkkosivuillaan.

 

Etsitkö asiakaspalvelumme yhteystietoja?

Jos tarvitset apua Apple tarjoaa myös tukea Live Chat -palvelunsa kautta. Apple Live Chat -tukipalvelun avulla voit käyttää reaaliaikaisia ​​pikaviestipalveluja joita käytetään ottamaan yhteyttä Applen tukitiimiin verkkosivustonsa kautta. Applen Live Chat tarjoaa nopeamman vasteajan paljon nopeammin kuin sähköpostit.

Apple Live Chat -palvelu on väistämättä nopein ja kätevin tapa saada vastauksia tukikysymyksiin, omenatukipalvelu on tarjolla 24/7. Pääset Live Chatiin tutustumalla Applen verkkosivustoon ja valitsemalla Tuki. Tämän jälkeen voit valita "get help" -kuvakkeen tai valita vain "Chat". Sinun tulee kirjautua sisään Apple ID: llä ja salasanalla tai syöttää tuotteiden sarjanumero.

asiakaspalvelu

Apple-verkosto tarjoaa myös sähköpostin tukipalvelua asiakkaille joilla voit tilata sähköpostipalvelunsa. Voit määrittää sähköpostitilisi sähköpostisovelluksessa Apple iOS -laitteessa sekä manuaalisesti että automaattisesti. Jos olet Apple-myymälässä Suomessa ja sinulla on kysyttävää tilauksesta voit soittaa numeroon 0800 922 72 tai ota yhteyttä Appleen sähköpostitse osoitteessa contactus.fi@euro.apple.com.

Apple on myös alkanut tarjota tukea sosiaalisen median kautta perustamalla YouTube-kanavan joka on tarkoitettu auttamaan perustoimintaa jonka asiakkaat voivat suorittaa iPhonessa tai iPadissa. Se sisältää lyhyitä videoita jotka selittävät miten Apple-tuotteiden perustoiminnot suoritetaan.

Applella on myös Twitterissä asiakaspalvelun tukialusta joka on luotu maaliskuussa 2016 ja he ovat antaneet apua Applen palveluissa kuten Applen musiikissa Twitterissä. Kaikki Applen oma tuki, vinkkejä ja temppuja joita voidaan käyttää Applen laitteiston kanssa ovat saatavilla AppleInsider YouTube -kanavalla.